Muutaman päivän blogihiljaisuus on johtunut siitä, että työpaikkani muutti ja olen ollut iltaisin niin poikki ja puhki, etten ole jaksanut netissä pyöriä. Hyvä, että voimat ovat riittäneet suihkussa tai saunassa käyntiin, ruokailuun ja kapuamiseen yläkertaan nukkumaan. Ei uskoisi mikä revohka toimiston muutossa voi olla, vaikka meillä oli paljon raavaita miehiä kantamassa kaappeja, pöytiä ym. painavia. Olen kävellyt kahden viime päivän aikana ainakin miljoona askelta ;)

Ja jotta totuus ei unohtuisi ja kipeät lihakset pääsisi liikaa lepäilemään, niin tänä aamuna oli mentävä lumitöihin. Nyt ei saa sataa lunta ennen kuin Mies tulee kotiin. On hänen vuoronsa tehdä lumityöt =)

Hetkittäin olen myös neulonut, ihan pikkuhetkittäin. Tänä aamuna päättelin tämän ja prässäilin, en jaksanut pingottaa ja pistellä satoja nuppineuloja. Tuli ihan hyvä prässäämälläkin.

374265.jpg

Hartiahuivi, koko 146 x 96 cm

Lanka Marks & Kattens MultiMohair, väri 1861, 120 g

Puikot 7 mm ebenpyöröt

Huivin kuvio on kopsattu Kiri-huivista, mutta tämä on tehty alhaalta ylöspäin. Ja huomasin senkin, että sama mallineule on Samos-tekeleessäni.

Minkähän takia olen innostunut tekemään näitä kolmiohuiveja, kun itse en kuitenkaan osaa niitä pitää. Tätä ei voi ilmoittaa lankahamstereihin, olen tehnyt huivista suurimman osan tammikuussa, mutta  330114.jpgtämä käy. Nythän on värinä sininen.

Lankahamstereihin olen neulomassa sukkia, mutta koska toinen on vasta valmiina, niin niistä myöhemmin sitten.