ja kaapit on olleet sekaisin monta vuotta, mutta olkoot. Mutta tosiaan, on hieman liikaa lämpöasteita, jotta pysyisi työkykyisenä ja virkeänä. Kuuma väsyttää ja vie puhdin pois. Töissä ei saanut aikaan mitään järkevää ja nyt kotona vaan ihmettelee, että jotain pitäisi tehdä....

Harrastin minä julkineulomista tänään kahdessakin paikassa. Ensin terveyskeskuksen odotustilassa ja toiseksi katsastuskonttorin jonossa. Aivan, minä joka en tähän asti mennyt katsastamaan omaa autoani pienellä pakottamisellakaan, olen tänä kesänä jo toista kertaa drive-in-jonossa odottamassa vuoroani. (Ensimmäisellä kerralla tuli hylätty, onneksi on kätevä Mies, joka laittoi auton kuntoon....) Olisikohan tämä helle, joka sekoittaa pään? Ensimmäisellä kerralla istuin tunnin jonossa ja koska olin mennyt sinne ex-tempore, niin en älynnyt ottaa mukaan käsitöitä. Nyt olin varustaunut paremmin, mutta katsastus oli ohi 15 minuutissa, joten en ehtinyt montaa silmukkaa neuloa.

Eilinen ilta vietettiin neuletapaamisen merkeissä. Kiitos mukavasta illasta Sini, Kirsi, Marjo, Katja ja Sari. Hyvin meillä löytyi jutun juurta, käsitöistä, miehistä, lapsista ja ihan kaikesta maan ja taivaan välillä. Lisää tapaamisesta löytyy Sinin kirjoittamana omasta blogistaan. Seuraavan kerran sitten kuukauden päästä, lisää neulomis-, ristipisto- ja nauruterapiaa =)