Kiva kun tili tulee kerran kuussa. Silloin voi lähteä ostoskierrokselle - ja löytää ei mitään! Paitsi ruokaa ja normaaleja kodin tarvikkeita. Taitoshopissa kävin katselemassa, kun siellä oli tänään lankapäivä ja esittelyssä röyhelölanka (tai en tiedä miksi tuota oikeasti kutsutaan, minä nimesin sen niin). Tarjous ei ollut kummoinen, mutta ostin sitä muutaman kerän, jotta pääsin kokeilemaan. Niin ja ostinhan minä muutakin ajanvietettä (tosin en Taitoshopista).

938958.jpg

Lapsukainen,  nyt minulla on se House. Ainoa, jonka tästä kaupungista löysin. Onneksi se oli tarjouksessa. Kokeilin jo neuloa tuota lankaa ja päätin, että huivi on ensimmäinen ja viimeinen, minkä tuosta väkerrän. Menee hermot ja sormet!

Ja sitten nämä, dadaa!

938970.jpg

Koko kesän olen etsinyt itselleni varrettomia kumisaappaita, ne kun riittävät mainiosti pihatöissä näin syksyllä. Aina ne ovat olleet väärän kokoisia, väärän mallisia tai väärän hintaisia ja ovat jääneet kauppaan. Tänään Miehen yllytyksestä ostin sitten nämä valeunikot halpahallista ja leikkasin varret poikki! Jihuu, nyt minulla on melkein täydelliset pihakengät syyskeleihin, eivätkä ne maksaneet paljon. Tosin en vielä testannut kenkiä, kun kävin haravoimassa pihaa. Huomenna sitten.

Mutta nyt ensin syömään Miehen tekemää ruokaa ja sitten neulomaan tulevan kummipojan haalaria. Ristiäiset tulevatkin ennemmin kuin ajattelin ja kohta meinaa tulla kiire! Kaikki muut työt on nyt hyllytetty, ennen kuin haalari on paketissa.

Oikein mukavaa viikonloppua!